vineri, 21 aprilie 2023

Cum rămîne cu pocăinţa?

 

E bîntuit Internetul de replicarea aproape obsesivă a pocăinţei unei personalităţi. O fi bine, o fi rău? Că s-a pocăit e bine. Că se redă la infinit minus unu acest fapt, nu prea. De ce? Pocăiţii tradiţionali vor spune, Vai dar cum poţi să spui aşa ceva! Ăialalţi vor spune Las că nu-i bai! Şi iar: de ce? Să vă dau cîteva motive.

Unul personal. La scurt timp după ce m-am pocăit - ca să vorbesc pe limba tuturor - m-am întîlnit accidental pe stradă cu o fostă şi bună cunoştiinţă de care m-am despărţit în termeni nu prea cordiali. O fostă găl frend. Pe care am iubit-o. Şi în avîntul meu pocăiesc la întrebarea ce mai faci i-am răspuns cu decibelii de rigoare de pe partea cealaltă a drumului, la vreo opt ani de cînd nu ne văzuserăm: M-am pocăit!

continuare pe  https://pasareaphoenixremixed.wordpress.com/2023/04/21/pocainta-doar-pocainta/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Este biserica o casă… de nebuni?

  Se spune că la casa de nebuni e bine să mergi… doar în vizită. Când mergeam duminica la bunici, treceam pe lângă o clădire ce se nume...